Wij gebruiken cookies en soortgelijke technologieën die noodzakelijk zijn voor de werking van de website. Extra cookies worden alleen met uw toestemming gebruikt. Wij gebruiken de extra cookies om analyses van het gebruik van de website uit te voeren en om marketingmaatregelen op hun doeltreffendheid te controleren. Deze analyses worden uitgevoerd om u een betere gebruikerservaring op de website te bieden. Het staat u vrij op elk moment uw toestemming te geven, te weigeren of in te trekken via de link "Cookie-instellingen" onderaan elke pagina. U kunt toestemming geven voor ons gebruik van cookies door op "Accepteren" te klikken.
Reparatie aanvragen
Huurt u uw woning korter dan drie maanden?
Dan behandelt de afdeling Verhuur uw aanvraag. Stuur een mail naar verhuur@viverion.nl of bel 088 - 321 32 10.Geef hier online uw reparatie door!
Vul uw postcode en huisnummer in. De rest wordt dan automatisch ingevuld.Daarna klikt u op Maak een melding aan.
Spoed?
Bij spoed belt u 088 - 321 32 10, ook 's avonds en in het weekend.
Onderhoudsabonnement
Als huurder bent u zelf verantwoordelijk voor het klein onderhoud aan uw woning, zoals reparaties aan hang- en sluitwerk, schoonhouden van dakgoten en het ontstoppen van de gootsteen en toilet. Wij kunnen dit onderhoud ook voor u doen als u een onderhoudsabonnement afgesloten heeft. U besteedt dan het kleine onderhoud aan ons uit. Meer informatie over wat wel/niet valt onder het onderhoudsabonnement vindt u op onze website
Let op! Wij brengen kosten in rekening als u een reparatie aanvraagt voor:
Bij spoed belt u 088 - 321 32 10, ook 's avonds en in het weekend.
Onderhoudsabonnement
Als huurder bent u zelf verantwoordelijk voor het klein onderhoud aan uw woning, zoals reparaties aan hang- en sluitwerk, schoonhouden van dakgoten en het ontstoppen van de gootsteen en toilet. Wij kunnen dit onderhoud ook voor u doen als u een onderhoudsabonnement afgesloten heeft. U besteedt dan het kleine onderhoud aan ons uit. Meer informatie over wat wel/niet valt onder het onderhoudsabonnement vindt u op onze website
Let op! Wij brengen kosten in rekening als u een reparatie aanvraagt voor:
- een aanpassing die u zelf heeft aangebracht aan de woning
- een defect n.a.v. schade die u zelf veroorzaakt heeft
- een reparatie die onder het onderhoudsabonnement valt en u bent geen lid